RSS

Ce este la modă în 2013 în PR şi marketing online

19 Mar

Sunt multe de zis despre cum va evolua comerţul electronic şi mediul online în general în anul care tocmai a început. Sunt tendinţe la nivel internaţional care işi fac simţită prezenţa şi la noi, în mediul online românesc. Iată câteva tendinţe :

1. În continuare SoLoMo – Social, Local, Mobile – devine din ce în ce mai palpabil, mai adevarat şi mai “comercializabil”. Dacă până acum nu mulţi i-au acordat atenţie acestui concept, anul acesta nu mai au cum să îl ignore.

2. Marketingul online va deveni din ce in ce mai sofisticat. Nu vom mai vorbi de un funnel, ci despre un Customer Journey cu mai multe touch-points, nu vom mai vorbi despre ecommerce, ci despre multi-channel commerce. Şi în orice caz peste tot la comandă va fi măria sa, Clientul.

3. Afacerile de familie cu produse deosebite care sunt de negăsit în marile lanţuri comerciale, Marketplace-urile ca platforme de marketing pentru producători, şi SaaS-urile din zona de ecommerce mi se par alte tendinţe extraordinare de urmărit în 2013.

Imagine

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on March 19, 2013 in PR

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: